tjoooo !!

hejsan ..
Jag och Linnea Frisk ska kanske sova hos Johanna Hammargren i natt =D
Det kommer bli jätte kul =)
På måndag mogon åker jag hem =(
Fast då ska jag till skåne med Linnea frisk <33
Och sen fyller jag år ju !!
min önske lista:

1.Pengar =D
2.Nagellack !
3.Armband =)
4.Iphone  !!!!!
5.Halsband
6.läppglans =)

P.s inte i ordning !!



Jag ska skriva lite på en låt och så ska ni gissa vilken det är den som gissar rätt först vinner en länk =D

You say you’re on it but you just don’t know
You’re spending money like you’re on death row
You must be mis-educated
By all the guys that you dated
You think I’ll take the bait but I don’t think so

Ohhhh
Am I headed for a car crash?
Ohhhh
Im just about to meet my match, she takes the
Ohhhh
I’m about to fall in head first
Sisters let me tell you how it works

litte svårt så jag kan ge en ledtråd =)

eurovisionsong conest är ledtråd !!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jedward - lipstick

2011-07-27 @ 17:39:00
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/
Postat av: Linnea Solem

Linnea.b du måste säga vem som vann :o om Johanna vann eller inte..

2011-07-28 @ 15:55:53
URL: http://alwaysfriiends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0