Skansen

PoMmEz om bilder..:
Nu har ni inte bloggat på 2 dagar. Har ni varit upptagna elr glömt?:/


Jag har varit på skansen hela dagen igår som du redan vet =P
men jag bloggade faktiskt i förrigår ..
Varför Nea inte bloggar vet jag inte , det kanske är nåt konstigt med internett där !
Eller så har hon inte tid .


Okej.
I går kl 9 åkte jag till skansen med Kira och när vi kom dit fick vi stå i typ 15 minuters kö =s
sen gick vi och satte oss vid scenen ..
Vi fick ganska bra platser men vi blev inte med i TV =(
Senare kom pappa och Annika och då gick vi runt lite ...
Sen typ kl 6 så såg vi maria montizami och då fick vi ta fotto med henne =)
det hände massa mer saker men orkar inte berätta allt xD
//pea <3

Kommentarer
Postat av: PoMmEz

Oki <3

2011-07-27 @ 15:05:13
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0