Kneipbyn :) <3

Hejj Linnea här ;)
Idag var vi ju på vattenlandet kneipbyn :D
asa Roligt <3 :D
Åkte den dära halfpip(stavning??)
fast bara den lätta :P vågade inte den svåra..
eller jag tror inte att jag skulle de... :/
För att jag inte fick.. Man måste väga 40.kg
Men det gör inte jag såå.. fick inte åka
Fast jag skulle nog inte vågat.. hehe <3
Men man faller 15 m vem vågar de? :o
heheh <3 yeahh ;) när vi kom hem så åt vi mat
sen kollade jag på TV och nu så bloggar ja <3 :)
Nu så ska jag Facebooka
Bjuder på en bild ;)

HAHAHAH bästa bilden <3 ;)

Puss<3


Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg tjejen <3

kan inte du, jag , & johanna skaffa en blogg sötnos? :)



den kan heta,



Majjohlin.blogg.se :D

hahah ! :D



eller nåt

2011-07-20 @ 21:11:11
URL: http://majalandstrom.blogg
Postat av: Pommmes

Jag vågar :P

2011-07-21 @ 12:46:40
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0