If gymnastics were easy, it could be called football!

HeejjHejj Nea här ;)
Just nu håller Farmor på att baka Kärleksmums de är asa gott :P
Kan inte visa en bild som jag har tagit men jag kan visa en från googel...

Rekomenderas att provas :)
Skiiita gott ju <3 :P
Det var en på Facebook som frågade mejj om jag kunde svara på en fråga
på bloggen som hon ville veta och då tänkte jag göra det ;)

Frågan:Längtar du hem när du är på Gotland så länge?

Svaret: Jodå visst gör man men det är så skönt att vara här liksom..
Man slipper hjälpa till så mycket hemma.. :)
Fast det dåliga med det är att jag saknar mina katter :*
Och Mamma och Pappa och alla Vännerna <3 Mest Veronika <3 :***
Men innan kneipbyn saknade jag : Linnea.B och Linnea.F och Veronika :) <333
Men sen så träffade jag ju dom :DDD jätte bra <3 ;)
och så himla roligt :)
Nu så ska jag kolla på andra bloggar puss


Kommentarer
Postat av: liza<3

meeje då ;(<33 heh!

2011-07-21 @ 18:59:16
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: pommez

Hihi :P men jag saknar dig nu också <33

2011-07-22 @ 14:19:23
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi saknar dig med sötis :) har kommit hem från halmstad llääängtar till att få träffa dig! :))) Fin blogg förresten <3

2011-07-23 @ 21:14:23
Postat av: veronika =D



hihi saknar dig med sötis :) har kommit hem från halmstad llääängtar till att få träffa dig! :))) Fin blogg förresten <3 :)

2011-07-23 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0