DAMPANFALL :o

Hejj Nea här..
Just nu har jag dampanfall :o för att datan (internet) har inte funkat
på flera dagar :o
Men nu funkar den igen :D
men blev så arg.. det var åskan och blixten som slog ner den.. :/
förlåt Pea att jag inte har bloggat... :( sorry.
Men i dag är det bra väder :D
tyyp första gången känns det som..
ASÅÅ jag trodde att jag skulle dö när det åskade och blixtrade..
det höll på i en timme.. :/
och sen så lät det jätte mycket :-/
det var skita svårt att sommna då :I
jag tyyp låg där och darrade..
det blixtrade typ 50 gånger :o

aja.. bloggar mer i kväll



Puss<3


Kommentarer
Postat av: PoMmEz

Känner också så när inte det fungerar :/

2011-07-27 @ 15:04:19
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0