Alla vänner jag saknar <3

Hejj Nea här :P
asså Pea du skriver att du är NEA hela tiden :o
så vi får massa komentarer :o du vet väl att det är du som är PEA ?
eller har du/jag missat något?:o
aja.., Just nu håller vi på med loppisen :/ tråkigt.. för det kommer ju typ inga :s
det är bara 2 som har köpt än så länge :/ idag assåå..
aja.. Men nu ska jag över gå till Rubriken:)
Alla vänner jag saknar <33


Veronika
du är jätte söt jätte snäll finast i världen
allt man kan tänka sejj <3 :*
Om jag skulle beskriva dejj med 3 ord så är det:Omtänksam,Oslagbar,Sötast<3
Älskar dejj syster :*

Maja
Du är så himla snäll och fin :P
Skit söt också <33
Om jag skulle beskriva dejj med 3 ord så:Rolig,Cool,Fin <3 :P
Älskar dejj mycket :*

Elizabeth
Du är otroligt rolig att vara med och jätte snäll :*
Jag har många minnen med dejj du är en barndomsvänn<3
Älskar dejj Liza <3 Puss älskar dejj sister <3

Caroline
Du är otroligt snäll,fin,Snygg,Rolig ja allt <3
Har många fina minnen med dejj <3
DU är världens finaste det lovar jag <3
Älskar dejj <33 sister 
Puss
(digga mejj på bilden ;) )

Linnea.B
Du är jätte fin jätte rolig :P
och har otrooooligt många minnen :)
Våran blogg är ju bara bäst :*
Älskar dejj syster <3 :)

Linnea.F
Du är jätte rolig att vara med
och har så många minnen med dejj :P
om jag fick beskriva dejj med 3 ord:Rolig,Coolizzh,Sötnöt
:D <3 Puss love you <3

Kira
Du är otroligt rolig och snygg :P
¨Har så många minnen med dejj :)
du är så fin och cool och allt :)
Älskar dig... :)


Ida
Du är jätte snäll och rolig :P
Mycket fina minnen med dejj :*
love you puzz

Fanny :)
Du är otroligt snäll och rolig :)
Har väldigt många minnen :D
du är jätte söt,Cool,Rolig,Fin,snygg jaa allt man kan tänka sejj
Älskar dejj sis <3 :*

Puss<3


Kommentarer
Postat av: maja

Hej linnea.s! <3

Aaaw: vad söt du är gullunge :

Jag är inte fin vet du!!:*

Det är du som är de!<3

Jag saknar dej sååååååååååååååhäääääär mycket!! :( <3

Dsm cooling:*

Ha det bäst cooling:)

Älskareeyy <3

Blir lite mobbad kommentar skriver på mobilen :p

2011-07-28 @ 16:16:14
URL: http://majalandstrom.blogg.se/
Postat av: POMMEZ

LOVE U TOOOOOO

2011-07-28 @ 22:37:26
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: veronika =D



aww!!!! :) du är så söt <3 alltid bäst och gulligast i världen ! <3 detsamma du kommer alltid vara som en syter för mig :) Love u forever !!! <3333 kram veronika :)

2011-07-29 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0