Tjooh !

Heej !!
Nyss skypade jag med Johanna Solem men hon kunde inte längre för hennes pappa skulle kolla på tv och då skulle det vara  högt ljud och då skulle vi inte höra varann.
Nu ska jag berätta lite om Vad jag har gjort i dag :
Aa vi började dagen som vanligt och sen hade vi rast elr L/U kommer inte ihåg :S
Och sen lunch...
Efter lunchen var det ju rast så vi gick hem till mig och hoppade ..
När vi kom tillbaka var det skåpsutdelning ..
Jag fick ett skåp som var upp och det var bra för dom dä nere var jätte låga !!
efter skolan gick jag och Pommez hem till Liza..
Kl. 17.45 hade jag träning och det var ganska kul men lite jobbigt ..
Haha den tog fotto när jag inte var beredd..
// Pea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0