Svar på Tal :)

HejjHejj Nea här..
Tänkte att jag skulle svara på ett tal
för dom andra kan jag inte för att det är frågor till Pea..
som hon borde svara på..

carro om Varför?:

           När kmr du hem från gotland?<3

Svar:Jag kommer hem den 10 Augusti :)


Idag så ska jag tyyp.. vet inte hahahha..
Förhoppningsvis bada :D
hoppas blå lagunen :* bästa badstranden för evigt <3 HIHIH
älskarden.se :D
HAHAH asså.. jag vet inte om jag vill ha kvar den hära bloggen
för Pea bloggar inte så jätte ofta och när hon bloggar
bloggar hon lite. Asså hon skriver inte mycket..
Shiiit.. vi fick ström avbrott nyss :o
fast datan funkade :DDDD hihi
Visar några bilder :D



Hemma <3 en och en halv skruv bakåt :)

Jag och bästavän :) <3

hihih när jag hoppar :) i Johannas rum :o HAHAH <3<3<3

Puss


Kommentarer
Postat av: veronika =D

bästis :)

2011-08-05 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0