Ny duschad ;) ♥

Hääjj :)
Förlåt att det inte blev något inlägg i går :/
Förlåt.. Hehe.., ajaj..
nu till rubiken :)
Idag har vi badat lite och varit på fårö och plockat blåbär ^^
HAHAHAH :) vi har i varjefall badat 2 gånger :D
Linnea♥Vatten=Kääääärlek ^^ 
Vet inte riktigt men jag ska nog skaffa en egen blogg :D
Fast det blir när jag kommer hem ;)
säger till er då :P
fast jag kommer ju solkart att blogga på mina andra 2 bloggar :)
Vi duschade på typ något ställe som hette grannen :o
för att vattnet här hemma är kallt.. :o
för att det typ är något fel :o ?
dåligt :/
Men jag fick i varje fall ducsha nu :D tack tack..
Mitt hår var helt miffat :o
HAHAHHAHAHA :O

Aja kan inte blogga så mycket mera
ska snart äta mat innan det ska jag blogga på min
andra blogg som jag har med Veronika ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0